måndag 4 juni 2012

Rik i 18 minuter

Ja, då var det gjort. Klockan 12.00 kom mina pengar in på banken, 18 minuter över var de borta igen. Och tänka sig, det känns hur bra som helst, jag är skuldfri:-)

18 år med ränta och amorteringar varje månad är slut nu, vilken lättnad, vilken frihetskänsla. När lönen kommer nästa gång, är det faktiskt bara mina räkningar som ska betalas. Ha,ha, ja det är väl inget kul med räkningar heller, men det är räkningar som är relaterade till mitt liv nu. Räkningar för att jag bor, använder el, ringer mm. Mitt liv helt enkelt, inte bankens längre...Tjooohooo:-)

Detta bloggande får räcka för idag. Jag vaknade riktigt tidigt idag  på morgonen och ska faktiskt krypa ner i säng igen. Det var personalmöte idag på morgonen och mycket nytt blir det framöver på jobbet. Phu, ser nog att det blir lite mer jobb helt enkelt;-)..

Två nätters jobb väntar nu innan jag går på långledighet igen. Imorgon blir det troligtvis ett besök till Tovrida och det ska bli riktigt kul. Mer om det kommer en annan dag. Kram på er

Inga kommentarer: