lördag 17 september 2011

Räkfrossa

Igår var vi på bio som sagt. Bara en snabb kommentar om det,då filmen var bra. Vi såg Jägarna 2,och den rekomenderas till er. Ettan,som ju är en riktig klassiker var nog ändå bättre,men denna var helt super också.


I natt har jag sovit ut ordentligt. 10 timmar blev det,och det är väl bara att konstatera att jag behövde det. Idag vaknade jag upp betydligt piggare igen.

Dagen idag har mest ägnats åt städning. Har gjort lite storrengöring och dammsugit soffor och liknande. Utöver det har jag putsat av sovrumsfönster och till och med torkat av golvlistorna där inne. Pysslat med lite sådant som man tyvärr är lite slarvig med ibland. Nu är det iallafall fint och luktar gott och det känns skönt att snart ska få slå ner baken i soffan och njuta av lite höstmys. Det är absolut min favoritaktivitet just nu;-)


Dagen till ära har jag lyxat till kvällen och plockat fram räkor. Har gjort tre olika dippsåser,plockat fram vitlöksbaguetter och kinesiska räkchips till detta. Ska bli riktigt mumma,och jag överger idag rödvinet och lyxar till det med en kall öl istället.:-) 

Mycket mer finns inte att säga om dagen,så jag önskar er en fortsatt go och mysig hösthelg med ett par bilder:


 

Inga kommentarer: