onsdag 28 september 2011

Ännu en seg dag väntade

Trots många timmars sömn under måndagsnatten var jag exxtremt trött även igår. Det blev därför en latmansdag med hunden och ingen långpromenad. Istället kom Therese och lille Filip på besök under förmiddagen, och det blev lite vanligt tjatter,kaffe och umgänge under några timmar.

Då lille Filip drabbats av mjölkallergi var han lite smågnällig,och innan Therese skulle fara hemmåt så följde jag med henne till Babyproffsen,så hon fick gå in och handla i lugn och ro. Inga större problem,då ungen somnade direkt när vi var framme;-)...

Hemma igen och jag for till Huskvarna och handlade lite hundmat igen. Har ju problem med att få in Trojas färskfoder i frysen,men nu var det lite plats över igen så jag kunde fylla på. Hoppade även in på bolaget och handlade hem lite "förfriskning" till lördagskvällen. En arbetskamrat och jag ska ju då ha lite mat,vin och filmkväll på tu man hand:-)

Blev inte så himla mycket mer gjort igår. Jag fastnade i en bra bok och satt och läste ett par timmar innan det var något vettigt att se på tv. Dessutom var jag både dator och telefonlös igår,då 3 tydligen hade problem med nätet. Kändes lite konstigt att inte smyga in på datorn som jag brukar...

Inga kommentarer: