onsdag 14 september 2011

Broder Björn kommer på middag

Köttbullar på menyn idag. Björn (och Devin) kommer på middag idag och maten är som vanligt förbeställd. Jag tycker mina köttbullar är helt okej och goda,men jag undrar vad det är för speciellt med dem,då Björn alltid ska äta just dem när han kommer hit. Jag lagar ju faktiskt överlag ganska bra mat(om jag får säga det själv),så varför just köttbullarna?

Nåja,det är alltid kul att han vill träffa sin gamla syster så naturligtvis får han det han vill ha. Som tur är gjorde jag en ny laddning i helgen,så jag slipper stå med den urtråkiga stekningen nu innan. Ska bara skala en jäkla massa potatis nu,då broder min äter för minst tre!!!

Efter att han fart iväg igen är det bara att krypa ner en stund till i sängen. I natt vankas det åter jobb och just nu är det faktiskt lite tungt. Kanske är det för att jag längtar så till semestern snart,men jag är  verkligen otroligt trött också. Just nu känns det som att jag bara behöver sova mig igenom semestern,men så får det absolut inte bli!!! Herregud,jag har ju massor av planer:-)
  

Inga kommentarer: