söndag 11 september 2011

Mer kaffe

Lite rastlös idag och försöker utnyttja den lite till att uppdatera bloggen åt er och ta igen det dåliga skrivandet jag haft på senare tid.

Sitter i skrivande stund mest och flummar lite. Blev lite småseg igen efter att pirogbaket var klart och det var diskat och klart i köket. En natt kvar att jobba på denna helgen, och jag räknar med att även nästa vecka blir ganska aktiv. 

Börjar morgonen efter jobbet med personalmöte imorgon,så innan jag hunnit hem igen så har nästan hela förmiddagen försvunnit. Då frysen tömmdes på is igår,samt att jag ställde allt så himla  fint,finns det faktiskt en hel del plats kvar just nu. Jag ska därför ta svängen förbi Huskvarna och fylla upp tomrummet med hundmat imorgon istället. På eftermiddagen var det visst tvätt också.(suck!)

På tisdag ska jag till gyn. Aldrig speciellt trevligt att gå dit,och denna gången ska det avgöras vad jag ska få ta för preventivmedel i framtiden. Är man 35 år och rökare,får man inte käka p-piller längre, och jag har ingen aning om vad man ska ha istället. Finns ju så många alternativ idag med både för och nackdelar till följd.

Onsdag och torsdag är det jobb igen, och ett frisörbesök ska tryckas in där i mellan också.

Nåja,det var väl inte så mycket igentligen,men vardagspysslet tar ju heller aldrig slut här hemma....Städ,disk,mat,hundrastning,tvätt och annat småpyssel tar ju sin tid det också..Vips,så är det fredag igen och snart slut på den veckan också...Men optimisten glädjs och ser att det närmar sig semester:-)


 

Inga kommentarer: