onsdag 15 juni 2011

Vardag..

Vart en väldigt seg dag idag. Jag är trött och har inte vaknat till riktigt än,trots att klockan är två på eftermiddagen. Lat med hunden också och gick en kortare sväng idag på morgonen. Inte så dåligt samvete för det,eftersom hon ändå har sprungit som en galning i 3 dygn lös i Nordsjö,och fick en två riktigt rejäla promenader igår med både simning,löspring och hundbus och sen vidare inlinesåkning med Sven på eftermiddagen. Idag tar vi en vilodag och slöar lite...

Har precis stoppat in en kålpudding i ugnen och väntar på att Sven ska komma hem så vi kan äta. Latheten sitter kvar och jag vill bara gå och lägga mig mätt och belåten sen....Jobbar i natt och känner verkligen av att det inte är så många pass kvar till semestern nu. Jag har tacklat av och gått in i en lugnare takt där jobbet inte känns så prioriterat... Fy skäms på mig,men jag är trött och behöver semester nu!!! Bara 4 pass kvar och det känns så nära....

Hade även kameran med mig ut,och tyckte jag fick till ett par sommarsköna bilder även idag.Lite sämre väder,men blommorna lyser alltid upp.
Här är resultatet:




 

Inga kommentarer: