tisdag 14 juni 2011

Lite bebisgos

Bror min var här en stund i eftermiddags och jag bjöd på de traditionella köttbullarna. Ha,ha,tröttnar han aldrig och vill ha något annat?;-) 

Jag fick sen äran att vara barnvakt lite åt goungen när brorsan skulle iväg och träna,och passade på att gosa en stund. Meningen var att han säkert skulle behövt sova en stund,men då han började gnälla redan efter 5 minuter i sängen,var faster så klart där och lyfte upp honom. Har man inga barn får man ju ta tillfället i akt när man får chansen;-)...

Efter ett par timmar var brorsan dock tillbaka och jag var tvungen och lämna över "min" unge till sin pappa igen. Tycker fortfarande mina kläder luktar gott av bebiskräk och mjölkersättning,men det kanske bara är inbillning... Mjuk och go är han iallafall den lille skitungen....

 

Inga kommentarer: