måndag 27 juni 2011

Tiden går...

Oj,oj,oj. Har nästan glömt bort er för några dagar. Kommer kanske bli lite mer sporadiska inlägg här nu över semestern,men jag hoppas ni ändå följer med mig:-)

Vi har hunnit med att fira av en fin midsommar under hela fredagen. Det lektes lekar,gick tipspromenad och flera av deltagarna stussade studsmatta mellan lunch,jordgubbar,grillning och lite tilltugg. För min egen del kan jag bara säga att jag hade mycket trevligt dag och tiden gick extremt fort. Hade både nya och gamla vänner/bekanta omkring mig och vips så var en heldag borta.

Det enda som var tråkigt var vädret,men å andra sidan kunde det vart betydligt värre också.Hade ju tur att mygg och knott försvann och att vi ändå kunde gå ut och lufta oss utan större regnmängder. Anne och jag tog oss bla ut på en lite promenad till granngården för att fota kossor under kvällen:-)
Här skulle en riktig bildbomb visas,men just nu verkar inte datorn vilja...Kommer snart....






















Inga kommentarer: