tisdag 21 december 2010

Julfrukost med brorsan

Än är det inte jul,men idag tog vi en frukost ihop innan vi gemensamt besökte mormor. Jag var ju tvungen att provsmaka rödbetssalladen och köttbullarna, och tyckte det passade bra ihop med Björn idag. Lycket resultat blev det,och innan vi for mot mormor så fixade jag ihop en macka även till henne. Idag körde Björn, och gissa om det var trångt i hans lilla sportbil med en hund i knäet(bilen saknar nästan baksäte helt). Att Troja dessutom satt och gjorde illaluktande brakskitar i knäet på mig,gjorde inte resan mer angenäm;-) . Nåja,vi är nu hemkomna igen,Björn har fart iväg för att träna och  jag ska bege mig ut på promenad. Säga vad man vill om snön nu,men det är underbart vackert. Snöhängda träd,-10 minus och sol. Det kallar jag vinter:-). I år kan vi iallafall vara helt säkra på att få en vit jul och mer ska det komma.....

Inga kommentarer: