torsdag 16 december 2010

Ett foto att dö för......

Ha,ha,lite drastisk rubrik,men i flera dagar har jag gått och tittat på dessa underbara naturfenomen vid Vättern som att skapats av vatten,vind och kyla. Jag tycker det är häftiga skapelser och hade idag bestämt mig för att få med mig kameran ut. Sagt och gjort,kameran med i fickan,och för att komma intill och ta bilden var jag tvungen att dra mig ner mot en snötäckt slänt. Vad jag totalt missade var att det var blankistäckta stenar under snön, och jag drog naturligtvis omkull riktigt ordentligt. Skapade upp knäet som nu börjar skifta i blått också ,och stukade till tummen som bultar rejält nu ett par timmar senare. Trots att även kameran flög iväg klarade den livet och här är resultatet av denna dramatiska morgontur;-) Bara två bilder,men visst är det vackert?!


Inga kommentarer: