lördag 4 december 2010

BAYBOOM

Ja så sjöng Magnus Uggla i  sin låt:-). Jag har nu fått äran att vara involerad i en massa graviditeter och känner mig som en prinsessa:-= ). Flera av mina vänner väntar tillökning och jag vill bara gratulera alla. Vi börjar med Hjördis,min arbetskamrat som redan fått en underbar liten Elsa i November:-) Grattis och alla lyckönskningar jag kan ge till dig. Under december verkar det lugnt,men i Januari smäller det iväg med en liten för Maggan och Eric. Så kul för er och storebror Mattias kommer bli så stolt:-).. I februari kommer förhoppningsvis min kära brors barn till världen. Det är en förväntansfull faster som väntar här:-)

Vidare i februari har jag en gammal kompis som ska ha barn. Tyvärr är detta lite hemligt än,men info kommer;-).

Och så sist: Gumsan Therese väntar tillökning i maj. En liten lillasyster eller lillebror till Albin dimper ner i maj och jag är så glad för deras skull. GRATTIS ALLLA NYBLIVNA MAMMMAO OCH PAPPOR FRAMÖVER:-)

Inga kommentarer: