söndag 19 december 2010

Dags att vända åter till jobbet....

Haft en bra dag och hunnit med det jag ska,trots att jag däckade av i sängen i hela 6 timmar i eftermiddag;-)
Har både hunnit få tvätten torr,strukit lite gardiner och dukar,samt pysslat lite till mellan middag och övriga vardagssaker som disk,dusch och sånt där. Överkurs idag när jag plockade fram nejlikor,apelsiner och röda sidenband vid köksbordet innan;-) Ha,ha,har nog fått ytterligare en knäpp i huvudet i år och gått och blivit halvgalen med mitt pysslande. Jag får  hoppas jag jobbar nästa jul,,för då kanske det räcker med det lilla jag brukar göra i vanliga fall!
Nåja,klockan börjar närma sig 20.00 och det är dags att åter skotta fram bilen för en jobbarnatt. Ska bli riktigt skönt att få gå av denna helg imorgon bitti,då jag har kännt mig lite sliten under sista tiden...
 

Inga kommentarer: