onsdag 17 augusti 2011

Marco 18 år

Helt otroligt vad tiden går. Min (yngsta) lillebror har nu blivit 18 år och ska kallas vuxen. Jag minns mig själv när jag var 18. Känns avlägset och längesedan,men visst KÄNDE man sig vuxen. Jag ska dock ärligt erkänna att jag på den tiden var en lite snorunge som trodde jag var världsvan i hela mitt hjärta. Idag vet jag bättre. Man blir kanske klokare och visare med åren,men jag undrar när man blir riktigt vuxen. Jag har fortfarande ,17 år senare, en tendens att vara både barnslig och omogen;-)

Vi var iallafall på kalas till Nässjö i söndags för firandet av Marco. Mamma och Kristers resturang där uppe i Nässjö fick vara "fest"-lokal så länge. Lite god paj och släktträff fick göra denna dagen värd att minnas och jag rungar ut med en veckas försent GRATTIS till lillbrorsan här på bloggen:-)





 

Inga kommentarer: