onsdag 17 augusti 2011

Ingen hemlighet längre...

En del har säkert läst mellan raderna,en del har jag nämnt det för. Sandra och Björn ska separera. Känns så tråkigt och sorgligt,men jag har vetat ett bra tag.Huset är ute på försäljning och jag känner mig sorgsen och ledsen. Det känndes som jag kämpade tillsammans med dem,men det gick inte mer. Jag har ägnat timmar,dagar och sömnlösa nätter med att försöka hitta lösningar och att hjälpa dem,men nu går det inte mer. 

Jag försöker ändå blicka framåt med positivitet. Funkar det inte,så kan man inte traggla på och må dåligt hela tiden. Bättre att försöka skrapa ihop bitarna av det krossade,minnas,men ändå gå vidare och försöka få ett bra liv var och en på sitt håll. Beklagar verkligen,och önskar både min älskade bror,fina Sandra och deras underbara son all lycka på var sitt håll i framtiden. Naturligtvis kommer de alla ha en fortsatt plats i både mitt liv och mitt hjärta,men tyvärr inte tillsammans.... 

Inga kommentarer: