onsdag 17 augusti 2011

Försöker igen.

Vet fortfarande inte riktigt var min skrivarlust tagit vägen. Gör ytterligare ett försök att komma igång idag på bloggen. Jag ser ju ändå att ni är några som söker mina inlägg ibland, och det borde ju inspirera mig att skriva mer.Jag kämpar på med att få lusten tillbaka.Vill ju skriva,vill ju ha min blogg att komma tillbaka till och även få er läsare som vill,att få ta del av mitt liv.

Det händer inte mycket igentligen. Efter semestern har allt återgått till det ännu mer vardagliga pysslet,men jag kan inte säga att jag varken avskyr eller älskar det. Tror jag är en människa som ändå mår ganska bra av rutiner och planering, och därför lider jag väl inte nämnvärt när dagarna bara går sin gilla gång. Huvudsaken är att man kan få hitta lite guldkorn som piggar upp mellan varven bara,så inte tristessen sätter in. Här är mina små guldkorn just nu:-)







Inga kommentarer: