lördag 29 januari 2011

Smörgåstårtor

Ja det är något jag ska göra framöver. Både Magnus och farfar fyller ju jämt nu i februari och jag har lovat att fixa tårtor till två olika kalas/fest. 12,5 kilo räkor köptes igår och gissa om jag kommer vara trött på att skala sen? Nu tycker jag i och för sig att det är väldigt roligt att fixa smörgåstårtor,men just moment räkskalning är inte riktigt lika kul. Fuskar dock lite med att använda färdigskalade inne i tårtan;-).Har dumpat av ungefär hälften av skaldjuren i jobbets frys,då jag har för lite utrymme här hemma. Men den stora frågan är väl snarare vad jag ska göra av de färdiga tårtorna sen? I min lilla kyl får det max plats 3......Nåja,det dagen den sorgen:-)

Och här skulle ni få avnjuta bilder av mina smörgåstårtor jag gjort innan. Lite strul med nerladdningen gör dock att det får bli bilder en annan dag

Inga kommentarer: