torsdag 6 januari 2011

Ont,det gör ont!!!!!!!

Skulle nog inte vart så självbelåten med att jag inte fick träningsvärk de två första gångerna jag var på Rosenlund..Kan bara säga att jag har tagit igen det nu med bravur!!!. Med risk för att låta gnällig,så var det riktigt längesedan jag ens kände hur mycket muskler som fanns i denna kroppen. Ska väl igentligen skämmas över att jag är så otränad,men alla är vi ju barn i början.Tanken är ju faktiskt att bli mer tränad,så idag körde jag på med 30 minuter kondition på crosstrainern,vidare till vikterna, körde armar och mage innan simmningen på 1200 m också blev av.Det var riktigt segt idag,men som den lilla envisa människa jag är,så tänker jag faan inte ge upp. På det bara,och det gick!!!!. Är väl bäst att erkänna att det här inte är min kropp (om någon nu skulle tro det)
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVsXxf5H3NccSngfpKrE0D78RgdCjukUTjRquJ6RtV_H3z6TADag 
Är hemkommen för bra många timmar sedan och vi är här snart på gång att åka ner till stan för en bio-kväll. Jag,som ju blev lite ledsen över att missa "julfestens" bio i december,ska nu äntligen få se "Svinalängorna". Ska bli mycket intressant, då jag hört den var riktigt bra,men sorglig och grym.Låter precis som en film i min smak:-)

Inga kommentarer: