måndag 24 januari 2011

Hård helg!

Har kommit hem efter en ganska strulig helg på jobbet. Ibland är det tufft även på mitt "lugna nattjobb".Att jag sovit dåligt hela helgen har förstås inte gjort saken bättre vad det gäller den låga energinivån i kroppen jag har nu. Känns som att huvudet ska sprängas och jag vill bara lägga mig att sova. Men alltid är det något. Ska iväg och klippa mig nu på förmiddagen och dessutom är det träningsdag och tvättid på schemat också. 

Funderade en snabb tanke att skippa träningen idag,men nej,inte börja fuska,då tröttnar man snabbt och struntar i det då och då. Trots att det känns motigt ska jag ta mig dit sen och det kan behövas lite aktivitet under dagen om jag ska orka hålla ögonen öppna.Inget fusk,inget som förstör planen. Kämpa på,kämpa på! 

Kanske får en liten ny kick av min nya frissa idag,för nu ska det bli frisyr av mitt trista hår igen:-). Hoppas jag kan ta en bild sen och lägga in så ni får se hur det blev!

I övrigt har jag fixat present till brorsan nu iallafall.Kommer på posten i veckan och jag är verkligen tacksam över den hjälpsamma kvinna jag ringde igår. Tror inte brorsan läser här inne,men för säkerhets skull går jag inte ut med vad det blev. Det är ju nästan en månad kvar till han passerar över till 40-strecket och ska få sin present:-) .Tyvärr står det helt stilla för vad man kan tänkas ge bort till farfar och det är ett större bekymmer då han fyller om ca 2 veckor. börjar bli lite panik att komma på något bra nu!


Dags att ta hand om lite mat i ugnen nu. Att räkna kalorier och förbereda mat tar sin tid vill jag lova,men förhoppningsvis ska det väl ge resultat så småningom.








.

Inga kommentarer: