lördag 8 januari 2011

Íbland blir det inte som man vill........

Lördagskväll och jag sitter och varvar ner lite vid datorn. Sambo och hund har begett sig till Nordsjö för helgvisit, och jag jobbar....

Har gått och blivit förkyld med ont i halsen,men mår efter omständigheterna bra då febern inte har dykt upp än iallafall. Det som känns mest bistert är väl att jag inte kan träna nu när jag precis kommit igång. Känns så surt att det skulle komma nu precis i början,men det finns inget annat att göra än att vänta ut tills det går över. Har dessutom sträckt armen och skulle ha svårt att lyfta vikter just nu. Skit med!!!!!!


Är tvungen att skriva en liten kommentar om bion vi var på också. Jag blev besviken! Kanske hade jag för höga förväntningar,men jag tyckte den var lite långdragen och seg. Visst var det ett tragiskt öde,men jag hade förväntat mig mer. Nåja,det blir säkert en storfilm,så det kan ju va kul att ha sett den ändå;-)....

Som vanligt är jag sent ute dessa helger jag jobbar,så dags för mig med en dusch,lite mat och sen tillbaka till jobbet. Ha en fin lördagskväll alla. 

Inga kommentarer: