tisdag 22 februari 2011

Veckan fortsätter mest med jobb

Efter alla känslor och trevliga överaskningar så är det också lite allvar i livet.Jag har en liten hektisk vecka framför mig med mycket jobb. En arbetskamrat ringde i lördags, och på en av mina arbetsplatser avlöser personalen varandra med att vara sjuka. Jag, som ju är ganska pigg igen har lovat ställa upp lite och tar ett 13-21-pass på torsdag. Jobbar sen min ordinarie helg och är bara ledig en dag innan två nätter till står på schemat. Det kommer bli tufft,men det brukar alltid gå. Pengarna behövs ju och jag gillar mitt jobb!

Imorgon ska jag klippa mig igen. Dessutom fick jag en trevlig förfrågan av Nina i Forserum om jag ville träffa henne efter det. Hon skulle på kurs/utbildning i Jönköping och hade lite paus där i mellan. Det går ju alltid för lång tid mellan gångerna vi ses,men så blir det tydligen när man är vuxen. Måsten och krav i vardagen ställer alltid till det och det gäller att passa på när tillfälle ges. Ska bli kul iallafall då hon alltid varit en så god och gullig vän trots att vi inte setts på så många år ibland! 

En bild på Nina och hennes hundar från förra året:-)

Inga kommentarer: