tisdag 22 februari 2011

Trevlig 40-årsfest för bror min

Ja på lördagskvällen var vi ju bjudna till Magnus 40-års fest. Jag hade väl igentligen tänkt att ta det både lite lugnt med alkoholen samt åka hem ganska tidigt under kvällen.Det var iallafall tanken!

Men är man jag,så gillar man vin,man gillar att vara bland folk och ibland får man det betydligt trevligare än vad man trodde från början:-) Kan bara säga att det var trevligt på alla sätt och vis,jag minglade (och vinglade) runt och tjatade runt med folket och bara mös. Jag erkänner att det blev alldeles för mycket vin,men kul hade jag. Det var mycket roligt att jag fick tillfälle att lära känna Jenny lite mer. Vi har inte pratat så mycket innan när vi träffats,men ikväll släppte det. Däremot  om det var jag eller hon som pratade på kanske jag inte ska fundera vidare på....Jag tror att Jenny inte fyllde på sitt glas lika ofta som jag,så risken finns att det mest var jag (hi,hi).Det var också kul att träffa hennes två (en fattades) systrar som jag så väl minns från tiden i stallet. De var så fina allihopa och festen var i mitt tycke helt lyckad. Jag fick beröm för smörgåstårtorna av några stycken (jag hoppas de var ärliga och inte bara ville vara snälla),men det är ju alltid kul att höra oavsett!

Tillsist kom vi nog hem iallafall och klockan var mycket. Jag som är så noga med Troja i vanliga fall lät henne ligga hemma alldeles för länge denna kväll. 7 timmar ,och det är nog det längsta hon någonsin vart själv. Nåja,lite dåligt samvete hade jag,men samtidigt är det så sällan jag gör något för mig själv att jag för en gångs skull ville njuta ordentligt av kvällen. Tack ialllafall kära bror för festen och stort grattis på födelsedagen!

Jag tog helt otroligt många foton på kvällen och skulle vilja lägga in varenda ett. Det kan jag nog tyvärr inte göra(det var ca 50 st) så jag har tyvärr fått plocka ut några till er att visa upp här.

Börjar med en bild på födelsedagsbarnet och Jenny

 Magnus
 Jenny


 Systrarna Ryden (Jenny,Jessica och Lina)
 Markus och hans flickvän
 Kusin Filippa
 Kusinbarnet Emil
 Fidde
 Jessica och Chrisopher
 Minsta lillebror Marco
 Moster Maggan,Filippa,Peter,mamma och Emil
 Lina,Jessica,Christopher och Jenny
 Leif och Helena
 Jennys föräldrar
 Markus,Jonas och hans flickvän
 Sandra

Inga kommentarer: