fredag 25 februari 2011

Aj då,inte som planerat....

Hm,ska ge er en liten bekännelse idag.... Mina fanatiska planer har det fuskats rejält med....

Synd 1. Jag har rökt i flera dagar i rad....
Synd 2. Helgen frossades det i mat. Och i onsdags fikade jag med både en skagenröramacka och biskvi till.
Synd 3.Åt 3 kex till kvällsfikat på jobbet igår.
Synd 4. Ingen träning trots att jag är ganska frisk efter influensan nu.

Känns naturligtvis inte bra,men kampen fortsätter. idag får vara sista dagen jag röker innan jag slutar igen. Att maten och träningen inte följts är naturligtvis lika illa,men glädjande nog har jag gått ner ett halvt kilo till och därför känns det inte riktigt lika allvarligt.. Snart nya tag igen,men jag skyller på sjukdom och stress för att behålla min "heder".....;-)

Inga kommentarer: