torsdag 28 oktober 2010

Förlorar min identitet!!!!!!!

Över ett dygn sedan jag tog ett bloss som ska vara mitt sista( förhoppningsvis). Tänk att jag rökt i 21 år och fortfarande är fast i skiten. Men jag ska vara ärlig,jag älskar att röka,jag indentifierar mig med mina cigg och jag saknar att röka..... Men livet måste gå vidare och jag ska ge mig själv en present. Presenten blir mitt nya liv. Ett liv där jag slipper skämmas för att lukta illa,där jag förhoppningsvis ska kunna få lite extra ork,kondition och flås. Ett liv med några extra kronor i plånboken att göra annat för. Låter ju riktigt bra faktiskt:-)

Nåja,en dag i taget, och idag knaprar jag nikotintabletter så jag är skinnflådd i gomen och magsår väntas. Nikotintabletter är dyrt,så de där extra kronorna låter sig nog väntas på. Funderar på min nya identitet. Vem är jag utan cigg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket lätt att fastna i det som känns tryggt men har man bestämt sig för att ändra sitt liv till det bättre,då finns det inga genvägar,bara köra på när det tar emot...lycka till med ditt nya liv.
Mvh Hemmafixare

Eleonore sa...

Tack,tack:-) jo det är väl så,bara att kämpa på....Mvh Eleonore