måndag 11 oktober 2010

SEMESTER

En hel härlig vecka av tid har jag nu framför mig. Har jobbat hela helgen,så lite ledigt kan behövas, och nu ska jag bara ha det skönt. "Gubben" har åkt iväg för en veckas skjutande i skogen (älgjakt) och jag har mest tagit semester för att bara ha lite tid för mig själv. Har fått en massa saker gjort i helgen också,så tvätt,städ och annat är klart.

I morgon laddar jag för en heldag i Ullared och det ska bli riktigt kul. Känns som det var evigheter sedan jag var där och jag är så sugen på lite shopping till hemmet nu. Dessutom väntar jag mig nästan att få hem den väggtext jag beställde på nätet igår. Jag tror det blir jättefint att få upp den i sovrummet sen.  Det är så mysigt att bara pyssla inomhus nu och jag njuter av fulla drag. Massor av tända ljus,värmande kaffe och myskläder. Saknar Troja och våra fina höstpromenader lite,men jag funderar på att ta hem henne framåt onsdag-torsdag igen. Jag som trodde jag skulle tycka det var skönt att vara lite hundledig börjar bli ordentligt rastlös i benen;-). Tänk att man aldrig är nöjd igentligen,men det är väl det som är tjusningen med att sträva och längta efter något.

Dags för mig att slå ner "röva" i soffan. Ska se lite nyheter,halv åtta hos mig och sen försöka komma isäng tidigt. Ha en toppenkväll alla

Inga kommentarer: