måndag 1 november 2010

Jaha ja!!!!!!

Är sliten efter jobbar-helg,men på grymt gott humör:-) Ska erkänna att jag rökt 3 cigg sen sist,men räknar bort dom iallafall.....Nåja,jag vet ATT jag rökt,men vad är 3 cigg på 7 dagar? Tycker själv att jag är extremt duktig och är stolt över mig själv:-) Ringde på grannen idag och följande konversation uppstod:
- Jo du!! Jag har slutat röka för en vecka sedan och NU är jag extremt röksugen. Du röker väl? Får jag köpa en av dig?
Grannen svarar:
- Visst,ska hämta en,(hämtar en "äcklig" Marlbro och får en 5-krona betalt)och jag får en innan jag tackar för mig och säger Tack och hejdå .......

Har dåligt samvete i lägenheten men tänder ciggen ändå och konstaterar följande:

Ciggen smakar jävligt bra,men tillfredställelsen uteblir.
Slutsats:
Jag gillar att röka,men klarar mig utan:-)

Inga kommentarer: