fredag 12 november 2010

Kunde startat bättre idag.....

Vaknar redan klockan 06.30 idag.Inget problem,men hade vart skönt att sova lite längre med tanke på 32 timmars jobb i helgen. Jag VET att jag kommer bli skittrött.........Ögat är igenmurat av var, och det svider och gör ont. Vad är nu detta????? Traskar upp och går ner i tvättstugan med tvätt som heter duga. Naturligtvis är en av maskinerna trasig och tvätten kommer ta hela dagen...Upp i lägenheten igen och ska ta mig lite välförtjänt frukost och inser att det inte finns något bröd!!!! Jippie,kaffe till frukost och magsår på det...

Jag fortsätter helgen med att jobba,fixa blommor till farsdag,går på "kalas" på söndag utan sömn och sen vidare på jobbets möte på måndag morgon. Har kännt mig på bättre humör någon annan dag.

Inga kommentarer: